nedeľa 13. júla 2014

Dnes niečo o inteligentnom posúvaní

Dnes niečo o inteligentnom posúvaní


Bohatá výbava SNG3 senzormi a kamerami priam zvádza na ich sofistikované využitie. Pomerne zaujímavou  je funkčnosť inteligentného posúvania. Aktivuje sa klikom na ikonu inteligentného posúvania na paneli odkazov.
tempFileForShare.jpg
Ikona funguje ako prepínač - klikom sa prepína z deaktivovaného stavu do módu ovládania nakláňaním hlavy… tempFileForShare.jpg
… alebo nakláňaním zariadenia.


Nastavenie inteligentného posúvania sa vykonáva cez menu NASTAVENIA > OVLÁDANIE > INTELIGENTNÁ OBRAZOVKA > INTELIGENTNÉ POSÚVANIE.
K rovnakému výsledku, avšak omnoho rýchlejšie, sa dostaneme aj klikom a podržaním prsta na ikonu inteligentného posúvania - predmetné menu sa otvorí priamo.


Voľby sú tri.
Najdôležitejšou je OVLÁDANIE POSÚVANIA. Na výber sú možnosti:
- nakláňaním hlavy
- nakláňaním zariadenia - ja som zvolil túto možnosť


Vo voľbe RÝCHLOSŤ je možné pomocou bežca nastaviť rýchlosť posúvania obsahu.
Posledná voľba ZOBRAZENIE VIZUÁLNEJ SPÄTNEJ ODOZVY je možné kontrolovať, či je inteligentné posúvanie aktívne alebo nie..


Podľa mojich skúseností inteligentné posúvanie funguje v built-in aplikáciách  E-mail a Android browser, fungovanie v aplikáciách tretích strán som zatiaľ nepostrehol. Avšak už aj v týchtoo dvoch ide o zaujímavú funkčnosť, ktorá už po chvíli cviku urobí ovládanie posúvania obsahu na displeji pohodlným a celkom zaujímavým. Zvoľte si pre vás vyhovujúcejšiu možnosť a vyskúšajte ! Neoľutujete :-)


PS: Pri práci na tomto príspevku som narazil na obmedzenie, ktoré som nedokázal prekonať a v dôsledku ktorého som musel rezignovať na jedno z mojich pôvodných predsavzatí - a síce vytvoriť celý obsah tohto blogu výlučne na mojom SNG3. Tým obmedzením bola práca s obrázkami. Staré porekadlo hovorí “lepšie raz vidieť ako stokrát počuť (čítať)” a tak som plánoval moje príspevky prekladať screenshotmi priamo zo zariadenia. Ale ouha !)


  • V samotnom GOOGLE+ som neodhalil možnosť vkladať obrázky priamo do príspevku. Samozrejme, je možný opačný postup - a síce vložiť obrázok a okomentovať ho. To však nie je to, čo som potreboval.
  • Nuž a v androidovej aplikácii GOOGLE DOCUMENTS sa mi vložiť obrázok do textu nepodarilo žiadnym spôsobom.
  • Edit: ako vidno, už som pomaly strácal nádej, keď ma napadlo skúsiť ešte tretiu cestu a príspevok editovať vč.obrázkov priamo v browseri (Chrome) . Žiaľ, napriek počiatočnému optimizmu sa to nepodarilo ani touto cestou. (Poradí niekto?)
  • Edit2: ako vidno, napokon som s GOOGLE+ stratil trpezlivosť a blog som presunul na starý dobrý blogger :-) A chválabohu, tu to už funguje aj s obrázkami. Dokonca aj v mobilnej aplikácii !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára