nedeľa 13. júla 2014

Úvod

Úvod


Mobil bol pre mňa vždy niečím viac, ako iba nástrojom na telefonovanie. Moje mobily boli vždy technologickou špičkou a tak som ich aj používal. Avšak vždy mi pri nich niečo chýbalo a vyvolávalo nutnosť kompromisov. Som človek zabudlivý a často si potrebujem niečo poznamenať. Súčasne som však človek elektronický, ktorý sa snaží eliminovať papier a všetko evidovať elektronicky, pre ev. opakované využitie. A tak som si poznámky rôzne prepisoval (z papiera alebo diktafónu) a synchronizoval, čo mi zaberalo značnú porciu času. Sníval a hľadal som riešenie, ktoré by dokázalo pracovať s rukopisným textom. Takéto riešenia samozrejme existujú, ale obvykle sú pomerne drahé a žiaľ, nepodporujú slovenčinu. Snom z kategórie sci-fi bolo riešenie, ktoré by dokázalo obísť ešte aj toto písanie textu a pracovať priamo s rečou.


A predstavte si, takéto riešenie existuje ! Narazil som naň pri hľadaní náhrady za môj dosluhujúci HTC H2 - a volá sa SAMSUNG GALAXY NOTE 3.


Z čírej radosti zo svojho objavu som sa rozhodol začať písať tento blog. Pokúsim sa v ňom podeliť o svoje skúsenosti, tipy a triky a priblížiť tak tento technologický zázrak ďalším záujemcom.


Držme si palce !



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára